با دوروز تاخیر بی بی زدم منفی شد 😭😭😭

۴ پاسخ

منم زدم بعد از دو روز منفی بود بعد از چند روز زدم مثبت شد

خواهرم تمام علائم پریودو داشت با تاخیر لکه بینی داشت بیبی م منفی بود که دیگ فکر کرد پریود شده ولی بعد از یه هفته که دید خبری نیست آزمایش داد مثبت بود

علائمت چی بود ؟
صبر کن اگه پریود نشدی ازمایش بتا هم بده

آزمایش خون بده
منم اولش زدم منفی شد بعد دوهفته مثبت شد

سوال های مرتبط

مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
مامان فاطمه و🩷🩵؟ مامان فاطمه و🩷🩵؟ هفته سی‌وششم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری