منم زدم بعد از دو روز منفی بود بعد از چند روز زدم مثبت شد
خواهرم تمام علائم پریودو داشت با تاخیر لکه بینی داشت بیبی م منفی بود که دیگ فکر کرد پریود شده ولی بعد از یه هفته که دید خبری نیست آزمایش داد مثبت بود
علائمت چی بود ؟
صبر کن اگه پریود نشدی ازمایش بتا هم بده
آزمایش خون بده
منم اولش زدم منفی شد بعد دوهفته مثبت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.