اینم از فرشته های زیبا

تصویر
۸ پاسخ

الان اینا فرشتن یا جن🤣

گلم اینا اگه چشم لب و دماغ داشته باشه خیلی خوب میشن همون فرشته حساب میشن

آخه چه نازه خیلی خوب شده 😍🧿

به نظرم باید چشم دهن بزاری تا خوشگل بشن اینطوری اصلا شبیه فرشته نیستن خیلی بی روح هستن

وااای این دیگه چه فرشته ای ترسیدم

چ قشنگن 🥰

قشنگن، خسته نباشی♥️

واییی چه باسلیقه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان 😺فسقلی😺 مامان 😺فسقلی😺 ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان A♡A مامان A♡A ۱ سالگی