سلام مامانی گل
میگم آلبالو ضرر نداره من بخورم؟

۱۱ پاسخ

فدات شم

دکتر من بهم گفته نخور البته استراحت نسبی هستم شما کم بخور عزیزم خدای نکرده مشکلی برات پیش نیاد

بخور نوش جان

نوش جونت

نه بخور منکه ویارم آلبالوعه هر ثانیه میخورم

فدات شم
ممنون

نه چ ضرری هرچیزی ب اندازه بخور

چه خوب
ممنونم

نه اتفاقا دکتر به من گفت بخور کمک یبوثتت کنه

مرسی گلم

نه بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوا  ❤️ مامان آوا ❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسریم🩵 مامان پسریم🩵 هفته بیستم بارداری