۲ پاسخ

والله نمیدونم شیرخشک ک میخوره فکر نکنم کمبود آب باشه

اول علتشو ببین چیه معمولا بدنش کم آب باش خشک میشه. من ویتامین اد خیلی کم میزنم

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه ۱ سالگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی