و بازم پریودی ☹️🥲

۸ پاسخ

چقدر سخته

وای سنت خیلی کمه
توروخدا بیخیال بارداری باشید
برید خوش بگذرونید

ایییییی روله🥲نگران نباش ان شاالله به حق این روزهای عزیز ماه بعد بارداری پناهت با خدا باشه

من ۴ سال انتظار میکشم

وای خدا دختر تو هنوز بچه ای انقدر عجله نکن باردار میشی به امید خدا

ای بابا

خدابزرگه عزیزم..باردار میشی صبر داشته باش

اوووف😓🤦

سوال های مرتبط

مری مری قصد بارداری
مامان نی نی کوچولو 💛 مامان نی نی کوچولو 💛 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
دختر عرب🥰 دختر عرب🥰 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهفتم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری