۳ پاسخ

اره دقیقا

ناراحت نباشین عزیزان ی حکمتی هست من با ۱۰ ماه تنبلی باردار شدم ولی سونو تا الا دادم جنین یا قلبی چیزی تشکیل نشده دکتر دیروز منو ترسوند
دوستان گهواره ای بم میگن زوده اخه ۶ هفته ۴ روز بودم ولی خوب شاید دوستان دلداری بدن
ولی الا دلم آتیشه عصابم خورد و فکردرگیر ک چکنم تا ۳۰ صبر میکنم ک هفتم بره بالا اگ خداروشکر ک قلب بزنه نزنه سقته میترسممم شدیدد🥺🙃🙃🙃🙃🥺 برام دعا کنینننن دوستان

منم دیشب شدم🥲💔

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🎀Janan🎀 مامان 🎀Janan🎀 ۵ ماهگی
مری مری قصد بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری