تو سه ماه دیگ نباید ب پشت خوابید؟خطرناکه؟

۵ پاسخ

از ٢٠ هفته به بعد نبايد طاق باز يا دمر بخوابي
ولي من از الان خيلي كم طاق باز ميخوابم دمر كلن از اول بارداري نخوابيدم ديگه ميترسم

۲۸هفته بباید نخابی ن الان

اره سعی کن به پشت نخوابی

خطر خاصی نداره .ولی در کل باید ب پهلو خوابیدن تمرین کنی.

هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندقیم😍🤰🏻 مامان فندقیم😍🤰🏻 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نهم بارداری
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری