چیکار میکنید با جهش رشدی ۴ماهگی😪😪😪

۷ پاسخ

فقط زاییدن محض رضای خدا تو همین گهواره هم ی چرخ نزدن اسم جهش رشدی ب گوششون بخوره بعد میگن چرا کشور همچینه

بچه ها هر دو ماه یه بار جهش رشدی دارن یعنی یه مهارت جدید و یاد میگیرن و این باعث میشه کمتر بخوابن شیر خوردنشون کم و زیاد میشه بی قراری و نق زدن دارن بعضیا زود از این دوره میگذرن برا بعضیا طول میکشه چاره چیه فقط صبر و تحمل و کمک گرفتن از بقیه

جهش رشدی چیه گلم به منم بگو

جهش رشدی چیه میشه لطفا توضیح بدین ؟

جهش رشدی چیه

یعنی چی

پسر من که تو 4 ماهگی جهش رشدی نداشت رفلاکس گرفت

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم ۵ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان ❤️پاشا❤️ مامان ❤️پاشا❤️ ۶ ماهگی
مامان ❣️بنیامین ❣️👼 مامان ❣️بنیامین ❣️👼 ۷ ماهگی