سلام خانما من واژنم خیلی درد میکنه طبیعیه؟

۵ پاسخ

وای منم امانم رو بریده حس میکنم استخوان‌ واژنم با ساطور نصف میکنن

وای منم همینطورم، واژنم یه وقتایی شدید تیر میکشه

خیلی خیلی طبیعیه که من پاره شدم از درد
اگه طبیعی نیستی سعی کن استراحت کنی سرپا نمون

منم دارم اما خفیف. بیشتر موقع نشستن و بلند شدن

منم همینطور انگار زخمه
ریشه رونم
لگنم

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو❤️ مامان سام کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین ❤ مامان دلوین ❤ هفته سی‌وپنجم بارداری