۴ پاسخ

اوایل علائمی نداری بعد یکی دوهفته ورم و سنگینی سینه داری در هدی که اگه دست بزنن بهش دردت میگیره
وبعد ها علائم دیگه .....

کمر درد و لکه بینی که حالا قطع شده بی بی چکم منفیه

من شکم و کمرم مث درد پریودی درد میکرد ۸روز بعد بیبی زدم مثبت شد

من منفی بود😞

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان مغزبادوم🥜😍 مامان مغزبادوم🥜😍 هفته دهم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
نیلوفر نیلوفر قصد بارداری