من 4 روز تاخیر بی بی زدم امروز منفی شد علائم زیر دلم گاهی درد میگیره بی حالم کمرم درده
من۳روز تخیری بی بی چک زدم منفی شد
۱۱ روز گاهی صبحها حالت تهوع.سفت شدن سینه .ولی بی بی منفی شد
یکشنبه میرم آزمایش میدم
دیروز زدم هاله داشت
۶ روز تاخیر
علائم: کمر درد و لگن درد ، ترشحات، دل درد خفیف
ولی منفی شد💔
من 8 روز تاخیر هیچ علائمی ندارم
8 روز منفی بود :)
من ۷ روز
درحال حاضر دل درد گاهی کمردرد و گاهی ترشح سبز😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.