۶ پاسخ

منکه امروز رفتم ازمایش دادم

من پنج روز تاخیر پریودی ولی یکم علایم دارم بی بی نزدم

منم امروز روز موعد پریودیمه ولی میترسم بی بی چک بزنم و کلی هم علائم دارم

انشالله که همگی مثبت شیم

من ۶روز تاخیر و بی بی مثبت😄

من دو روز تاخیر دارم .هیچ علایمی هم ندارم .بی بی هم نزدم .

سوال های مرتبط

مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مغزبادوم🥜😍 مامان مغزبادوم🥜😍 هفته دهم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری