کیا موعدشون ۴دی بود وپری نشدن🥺

۲ پاسخ

منم ۴ دی شب شدم ....نزدیک ۵دی ....ولی بیبی چک زده بودم هاله انداخته بود

من ۵ دی بود لکه شدم ولی خونم نمیاد
لکه ام دائم نمیاد فعلا دارم صبر میکنم ببینم چی میشه

سوال های مرتبط

شیوا شیوا قصد بارداری
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۲ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته چهاردهم بارداری
❤️👶🏻👧🏻💙 ❤️👶🏻👧🏻💙 قصد بارداری
مامان دو گل پسر 💙🩵 مامان دو گل پسر 💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری