کیا امروز موعدشون هست و پریود نشدن بیایین اینجا ببینیم چند نفریم🥺

۱۵ پاسخ

من🥲🥲🥲

من برای اقدام به بارداری چون تنبلی تخمدان داشتم دارو میخوردم بهم گفت داروخانه تموم شد بیامنم دکتر رفتم ولی یکم دیر رفتم از وقت تخمک گذاریم گذشته بود برام سونو نوشت گفت اگه فولیکول داشته باشی برات آمپول آزادسازی بزنم منم سونو دادم یه فولیکول 16داشتم برام 4تا آمپول نوشت 10/11دی روزی یه دونه زدم 12دی هم دوتا باهم زدم
امروز هم موعد پریودمه
میگن وقتی آمپول آزاد سازی میزنی تا 14روز پریود نمیشی انشالله به هفته دیگه تست بزنم برام دعا کنید مثبت بشه
انشالله همه اونایی که اولاد میخوان دامنشون سبز بشه🙏

عزیزم درخواست میدی همشهری

سه روز مونده تا موعدم😊

منم هفت روز تاخیرم😥

من...😁

من ۵ را روز مونده بود به موعدم تست زدم منفی بود البته شب زدم شکمم پر بود ولی شنیدم میگن صبح اول وقت خوبه

منم چن روزدیگه موعدمه

من دمنوش خوردم ک پریودشم🫤

من و نمیدونم میشم نمیشم چیکار کنم دردم دارم

منم امروز موعدمه ولی نشدم تا شب منتظرم بیایین برای همدیگر دعا کنیم 🥺

من ۴روز تاخیرم🖐🏻

من ولی کاش پریود شم🥴🤷🏼‍♀️

من😄✋

من🥲 🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
شیوا شیوا قصد بارداری
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۲ ماهگی
❤️👶🏻👧🏻💙 ❤️👶🏻👧🏻💙 قصد بارداری