سلام کیا تاخیر دارن ؟
چند روز؟
بیبی زدین ؟
علائمتون چیه؟

۴ پاسخ

منم سه روز تاخیر
آز و بیبی نزدم
علائم بارداری دارم ولی مطمئن نیستم

من ۴ روزه ولی هنوز جرات نکردم بیبی بندازم منتظر پریودیم چون علائمی هم ندارم خیلی کمه علائمم فکر نمی کنم برا بارداری باشه

یازده روز تاخیر 🥲روز ده بیبی منفی شد دو روزه یکم لکه بینی دارم روزی یه بار فقط تا الان که فعلا خبری نیست

من ۳ روزه تاخیر دارم
دیروز زدم منفی بود دومی هم هاله داشت
دیگه نمیزنم تا سه شنبه
تهوع دارم و سرگیجه

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی