۳ پاسخ

به من ليورگل داد رفتم سونو و ازمايش اومده بود پايينتر حالا دو هفته ديگه گفت ادامه بده باز ازمايش بده

چربی و قندتو باید کنترل کنی تا اونا هم‌متعادل بشن

اره عزیزم دارو. داره. باید ازمایش بدی دکترواست بنویسه خودسرانه نمیتونی مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی