سلام خانومایی که آنزیم کبدشون بالا رفته چه رژیمی گرفتید به منم بگید؟

۲ پاسخ

غذای چرب نخور
شیرین جات نخور
مغزیجات چرب نخور
غذای تند و ادویه دار نخور
گوشت و مرغ و تخم مرغ کم بخور
بیشتر غذای خنکی بخور دوش آب گرم اصلا نگیر
خودتو خنک نگه دار

باچه علاعمی متوجه شدید رفته بالاآنزیم هاتون؟

سوال های مرتبط