خانما از کی میشه بری سونو آنومالی؟؟؟

۸ پاسخ

۱۸ هفته تا ۲۲ هفته

من ۱۸ هفته و یک روز رفتم

بهترین زمانش ۱۸ هفته س

۱۸شروع شد

خوبه خداروشکر

از ۱۷ هفته تا ۱۹ هفته

خوبه خدار

سونو آنومالی از روی شکم هست

سوال های مرتبط

مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد و فندق مامان آراد و فندق هفته سی‌ویکم بارداری