سیر تو بارداری ضرر داره؟؟

۱۱ پاسخ

گرمیه نباید زیاد خورد انقباض میاره

نه عزیزم من همش میخورم

نه عزیزم چه ضرری بخور نوش جان

زیاد نخور
فشارتم‌میندازه مراقب باش

نه بابا من از اول میخورم زیاد نه ولی مثلا تو ترشی ها یا خود ترشیشو یا تو اش اینا

من عاشق سیرم همیشه م میخورم

فکر نکنم ضرر داشته باشه ولی گرمیه ماه آخری زیاد نخور ...من که می‌خوردم معدم می‌سوخت

بله من شنیدم ضرر داره

نه عزیزم اتفاقا مانع عفونته عالیه

من ک از اول چندین بار خوردم هیچی نشد
ضررش شاید افت فشار باشه

نه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی