مامانا خوابیدن به پهلوی راست خطرناکه؟

۵ پاسخ

ن ولی برای خونرسانی بهتره ب چپ بخوابین

والا من همش طاق باز و دمرم😑😑

نه میگن سمت چپ بهتره چون خونرسانی به جنین بهتر اتفاق میفته

نه رو شكم و طاق باز خطرناكه

نه من همیشه به پهلوی راستم

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حانا مامان حانا ۱۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۰ ماهگی