۳ پاسخ

پایان ۶ ماهگی باید شروع کنی با کمک بشینه بعدش که یاد گرفت بدون کمک میشینه خودش

خانما من هرشیربه بچم میدم بابدنش سازگار نیست اصلان باهاش تپل نمیشه بنظرتون چه شیری خوبه؟؟؟؟؟

۷ ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 ۱۶ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی