دوستان تو بارداري جنین سرما میخوره

۵ پاسخ

بله. قلنج می‌کنه. بچه دختر خالم تو شکمش مریض شده بود. کلی اخرایی بارداری وبداز به دنیا اومدن بستری کردن

میگن سرما بدی شکم رو
قلنج میکنه
خودش رو سفت میکنه

اره منم شنیدم که بچه فامیلمون از وقتی دنیا اومد مریض بود میگفتن تو شکم سرما خورده نمیدونم علائمش چی بوده

نه عزیزم. جنین کاملا حفظ میشه. خدایی نکرده خودت اگر آنفولانزا بگیری فقط ممکنه برای جنین هم خطر ایجاد کنه

بله ممکنه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان آیتا مامان مامان آیتا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان آیتا مامان مامان آیتا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد