سلام خانوما آزمایش انی تی باید ناشتا باشیم

۸ پاسخ

نه لازم نیست

من ظهر میخواستم انجام بدم رفتم ازمایشگاه گفت ناشتا که باشی خیلی دقیق تر جوابش درمیاد . فردا صبح زودش انجام دادم

من دکترم گفت نیازی نیس همون موقعه که سونو دادی اومدی بیرون برو ازمایش هم بگیر

نه عزیزم نه انتی نه انومالی ناشتا نمیخواد

نه عزیزم با جواب سونو برو ازمایشت رو بده

سلام نه گلم نیازی ب ناشنایی نیس
اول برو سونو با جواب سونو ت برو آزمایشگاه

نه برو دیگه انجام بده

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری