به وقت آزمایش قند
شربت اصلا بد نیست خوبه که

تصویر
۷ پاسخ

اره چیزی نیست
ولی خیلی شیرینه دل آدمو میزنه
بعدش راه نری دختر
من راه رفتم خالم خیلی بد شد نباید تحرک داشته باشی بعد خوردنش

اره واقعا خیلیم خوشمزس

منم هفته ی بعددارم خداکنه راحت بگذره

شبیه اوطعم اب پرتقال بود

نه بابا خیلی ادمو میترسونن منم فکر میکردم زهرماره
یه شربت پرتقال ولی خیلی شیرینه

خداکنه منم دووم بیارم من ا. شیرینی جات متنفرم

خیلی شیرین بود دلم میخاست هی اب بخورم پشتش. ولی اجازه ندادن واسه همین من سختم بود واقعا

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷فندق کوچولو🩷 مامان 🩷فندق کوچولو🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری