۵ پاسخ

منم چهارشنبه وقت انومالی دارم تقریبا همراه هستیم تاریخ زایمانم زده ۲۰ ابان

انشاالله همه چی برات عااالی باشه

بزار ۱۸هفته برو زود داری میری

خوشبحالت ان شاءالله بسلامتی

زود نمیری؟میگن باید ۱۸ هفته بری

سوال های مرتبط

مامان آریا💙✨️ مامان آریا💙✨️ هفته بیستم بارداری
مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مریم مامان مریم ۴ ماهگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان مامان نوراخانوم مامان مامان نوراخانوم ۲ ماهگی