۴ پاسخ

آزمایشگاه ملل در شهرک سلامت

اریترون

اریترون و آنالیز خیلی خوبه

اریترون خوبه نوبل هم همین طور ولی یکی از خود بچه های آزمایشگاهش تو مطب زنان بود می‌گفت نوبل فقط تیروئیدش ضعیفه اریترون بهتره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد