سلام خانوما. معاینه تحریکی چجوری هست؟ درد داره؟

۴ پاسخ

خیلی درد دارع

خیلی خوبه ها یکی آمد معاینه تحریکی شده بود تونست طبیعی زایمان کنه

اره عزیزم اولش ک دست دکتر وارد میشه نه ولی اخرش درد داره😂

دردش از رابطه بیشتر نیس، دوتاانگشته دیگه اگ خودتو سفت کنی دردت میگیره اگ شل کنی ریلکس باشی درد نداره

سوال های مرتبط

مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی