۴ پاسخ

من 24هفته رفتم ،اصلا بد مزه نیست ،یخ با خودت ببر قاطی کن سرد بشه ،فقط نباید فعالیت کنی،و اگه حالت تهوع بهت دست داد دراز بکشی

اون بد مزه نیشتا فقط شیرینه
با اب خیلی خنک قاتیش کن و یهو بخور همه رو.کلا یه لیوانم نمیشه

هفته ۲۴ تا ۲۸ بارداری وقتشه که همون ۲۴ میفرستن
اصلاهم پودرش بدمزه نیست فقط زیادی از حد شیرینه نمیدونم چرا یسریا میگن بدمزه هستش

۲۴ هفته من قرار ۳۱ تیر برم

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۸ ماهگی
مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری