سلام خانوما بهترین زمان آنومالی کی هستش؟

۹ پاسخ

دکتر من گفت هجده هفته و سه روز. ولی من نوزده هفته تونستم برم.

من امروز رفتم ۱۸ هفته‌و ۱ روزم بود

18هفته و 3روز

۱۸هفته سونوگرافی………
۱۶هفته آزمایش خون.

18هفته و پنج روز یا یعنی باید 18هفته تمام کنی وارد نوزذه هفته میشی بعد برو چون 18هفته انجام نمیدن

گفتن از ۱۸تا ۲۲

۱۸ هفته

نمیدونم من 18هفته دو روز نوبت دارم انجام بدم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دردونم مامان دردونم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان نیهاد💙🧿 مامان نیهاد💙🧿 ۱ ماهگی
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری