بهترین زمان برای رفتن سونو آنومالی کی هستش؟

۴ پاسخ

دکتر من واسه۱۷هفته و۵روز نوشته
همون از ۱۷هفته تا۱۸هفته میرن

۱۸ هفته بهترین زمانشه

میگن ۱۸ هفته ولی منتونستم صبر کنم ۱۶ هفته رفتم یتی دکترم برام اینجوری نوشت

۱۸ هفته خوبه
من ۱۷ و ۵ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان دخترم وتودلیم🤰 مامان دخترم وتودلیم🤰 هفته چهلم بارداری
مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مرد کوچولو🩵🧸 مامان مرد کوچولو🩵🧸 ۴ ماهگی
مامان سلین🧑رایان👶 مامان سلین🧑رایان👶 ۱ ماهگی
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری