قشنگاا بهترین زمان آنومالی کی هستش؟

۹ پاسخ

من ۱۸هفته ۴روز رفتم

۱۸هفته و چند روز ... 😁👌🏻

من ی بار ۱۶ هفته رفتم
ی بار ۱۹ هفته و پنج روز

۱۸هفته کامل

18هفتگی

۱۸ هفته‌ای

من ۱۸ هفته و ۲ روز بودم

۱۸ هفته تمام کنی و توی ۱۹ هفته بری
هجده و چند روز

۱۸هفته برو

سوال های مرتبط

مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان دخترم وتودلیم🤰 مامان دخترم وتودلیم🤰 هفته چهلم بارداری
مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان مرد کوچولو🩵🧸 مامان مرد کوچولو🩵🧸 ۴ ماهگی