خانما ما دیگه سونو نداریم بعد انومالی؟؟

۶ پاسخ

۲۸ هفته و ۳۴ هفته حدودا

من بعد انومالی یبار سونوی داپلر رفتم یدونم قرار بود 28م برم نمیدونم سونوی چیه

یه سونو وزن مونده اگه بارداری دومم باشه وسزارین شده باشی سونو چسبندگی رحم

سونو وزن و کنترل رشد ۲۸ هفته

فعلا نداریم تا وارد ۳۵ هفتگی بشیم

یه سونو داریم ۳۲هفته سونوی وزنه

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان دنیز مامان مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وسوم بارداری