خانم ها بعد انومالی تا چند هفتگی دیگه سونو نداریم؟؟؟

۵ پاسخ

من یه چکاب کلی از خون و سونو تو ۲۵ هفتگی رفتم

من بعد انو مالی ۲۸هفتگی سونو رشد دادم

عزیزم میشه بگی هفته چند آنومالی دادی برای من ۱۹هفته نوشته دکتر

فک کنم میره تا سونو رشد البته شاید دکتر وسطش درخواست بده سونو بدی
اما فک کنم میره تا ۳۲ هفتگی

۳۰

سوال های مرتبط

مامان 🩵🐣mahyar مامان 🩵🐣mahyar هفته سی‌ام بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقاجاویدو جانان مامان آقاجاویدو جانان ۶ ماهگی