زهرا جواب امینوسنتز اومد
اره سخته 😟خیلی تایم طولانی داره بینشون
منم ۲۴،۲۵هفته میرم انشالله
جون سونویی که من میرم هم میگن خطرداره و هم هزینش بالاس
سونو ۴بعدی رنگی میرم نسبت به سونوی معمولی خطر داره
میتونی بری بهداشت صدای قلبش بزارن برات
من دوبار بعدش رفتم الانم دوباره سونو رشد دارم سوم میشه سه بار ادم نمیتونه تحمل کنه
دکتر من هر بار که میرم سونو میکنه
امروزم باید برم دوباره
برا من اول بهمن بود رفتم دیگه ندارم تا ول اردیبهشت 😥
ماهی ی بار ک بری چکاپ دکترت تو مطب سونو میگیره
من هرسه هفته که میرم پیش دکترم هربار سونوم میکنه.خیالم بابت وزنش و رشدشم خوب راحت میشه
من دوبار بعدش رفتم
برو بیمارستان دولتی پیش ماماش الکی بگو دل درد داری یه سونو مینویسه با بیمه ام حساب میشه برو ببینش 😁😂
عزیزم هر وقت حس کردی دلت میخواد سونو بدی برو گلم ضرری نداره خیالتم راحت میشه اگرم با شنیدن صدای قلبش آروم میشی هر وقت دلت خواست برو بهداشت یا زایشگاه واست صداشو پخش میکنن
اره واقعا خیلی سخته
دکتر من ۲۵ هفته هم میفرسته ۳۰ هفته هم میفرسته
اهوم ، بهداشت بهم گفت ۲۵ هفته یعنی تقریبا اواخر اسفند برم برای قند و اینا
چند هفتگی برای تست قنده؟
برا من یه دونه تو ۲۲هفته نوشت سونو معمولی برای رشد جنین ولی واجب نیست فکر کنم۲۸هفته واجبه
ایکاش سه چهار هفته دیگه بود حداقل دوماه بعده
آره ولی من خودم طاقت نمیارم ۲۲ هفته بشم میرم
من هردوهفته خودم میرم پونصد میدم ازاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.