۱۰ پاسخ

جواب خوبه منفیه

سلام خوبی گلم منم امینوشدم ولی نمی‌دونم از تو چه جوری

عزیزم امینوسنتز رو کجا انجام دادی؟

من زدم تو ترجمه نوشته جنسیت دختر با وضعیت نرمال کروموزمی ،نگران نباش
شما واسه چی امینوسنتز دادی ریسک ازمایش یا ان تی بالا
من سی ام نوبت دارم

خودت بخونش گلم

تصویر

میگع نرمالع عزیزم.دخترم ک هست

جنسیت دختر و مشکلی نداره

دختره همه چیزم نرماله💕

سالمه

نرماله گل دخترت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرام 🤰🏻 مامان پسرام 🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری