پسرم واکسنش زدم تب کرده چیکار کنم

۶ پاسخ

عرق کاسنی داری؟یکم با پنبه بزن ب شکم و صورتش

عزیزم پاشویه کن اشکال نداره زیادم لباس تنش نباشه اگ زیاد شد شیاف 125 بگیر نصفشو بذار

استامینوفن پاراکید بده

تبش چند؟

پا شویه کن

استامینوفن میدی ۴ ساعت؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی