از خوی کسی نامه گرفته برای سزارین؟؟

۲ پاسخ

قرار بود چهارشنبه دکتر بهم نامه بده که پنج شنبه عمل شم ولی سه شنبه اورژانسی سزارین شدم
البته 6ماه پیش 😂

نمیدن اصلا

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۱۲ ماهگی