روانشناس نهعزیزم باید از روانپزشک نامه بگیری که سزارین کنن
چون روانشناس مشاور محسوب میشه نهپزشک
و بیمارستان حرفش رو قبول نداره ظاهرا
من نامه فوبیارو از خود دکتر گرفتم بعد بردم بیمارستان سینا کمیسیون تشکیل دادن و رای دادن
الان و نمیدونم ولی من سه سال پیش از روانپزشک نامه فوبیا گرفتم
عزیزم شما زیر نظر کدوم دکترین؟
یعنی نامه بدن میتونی بیمارستان دولتی عمل کنی
بله منگرفتم
روانشناس چه ربطی به سزارین داره ؟ واقعا سواله واسم
وای بگید منم میخوام برم اینکارو کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.