۶ پاسخ

اوزیل برای تقویت تخمکه شما که باردار شدی دیگه بنظرم ادامه نده

عزیزم من تو هفته ششم هستم و دکترم بهم گفته بخورم چون واسه رشد مغز و نخاع جنین خوبه تا سه ماهه اول باید بخورم

بعدشم اون دکتر دانا مگه به شما نمیگه چطوری بخوری اون اوزیل پلاسو هر روز ک نباید بخوری تا جاییک من میدونم

نه عزیزم اون مال تقویت تخمک دیگه نیاز نیست بخوری

وقتی حامله شدی چرا ادامه بدی

خب عزیزم چرا از دکترت نمیپرسی هفته پنجم هستی

سوال های مرتبط

گل دختر گل دختر قصد بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته هفتم بارداری