۸ پاسخ

سلام منم طبق سونو ۲۷و۲۸تیر ماه خدا به همه کمک کنه

من ۲۷طبیعی

بنظرتون اوکیه ۱۲ تیر سزارین شم ۳۸ هفته و ۱ روز؟

من ۲۶ تاریخ سزارین دارم ان شالله😊

دکتر من گفت ۱۲ تیر ۳۸ هفته ۱ روزته میتونی سزارین شی، ۱۸ تیر هم ۳۸ هفته و ۶ روزته میتونی

۳۸ هفتتون کامل پر میشه سزارین میشید؟

من ۲۶ برج وقت سزارینمه 🤦‍♀️😁

26چندهفته میشین دقیق؟

سوال های مرتبط

مامان 😍فاطیما😍 مامان 😍فاطیما😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد