منم هجدهمم🙃
من ۱۷ خرداد نامه دارم✋🏻
من سونو ۲۶خرداد برام زده
من هجدهمم
من دیگه آخرامه
من اخرین تاریخ ۱۰خرداد داده.. ولی این بچه قصذ اومدن ندارن فک کنم😑
من ی سانت بازم ولی ن دردی ن چیزی چکار کنم .....
خسته شدم از ورزش وشیاف پیاده روی ....
الهیییییییی همگی زایمان راحتی داشته باشین وحال نی نی هاتون عالی عالی عالییییییی بااااشه بگین الهی آمــــــین
۱۴ خرداد سزارین میشم.۳۷ هفته
من ۱۳ خرداده ولی بهم گفته آخر این هفته برم بستری بشم
من😐دو قلوم دیگ دکتر همون حدودا برمیداره
من👋🥲😮💨😂
🤦♀️🤦♀️🤦♀️👇🤕👇
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.