۵ پاسخ

بهم درخاست میدی عزیزم

من توی هفته ای که گذشت 3 روز سردرد بودم
ظاهرا از علائمشه

احتمالا تغییرات هورمونیه عزیزم

لطفا به علائم دل نبند عزیزم انشاالله بارداری

بله علائمه

سوال های مرتبط

مامان 🤎علی🤎 مامان 🤎علی🤎 روزهای ابتدایی تولد