۳ پاسخ

منم امروز نسل فردا بودم واسه انتی ، دکترت کیه؟

سونو خوبه انشالله آزمایش هم اوکیه

همه چیز نرماله عزیزم فقط طول سرویکس یکم پایینه که باید مراعات کنی. توالت فرنگی استفاده کنی ، کار زیاد نکنی ، سنگینی برنداری

سوال های مرتبط

مامان 🩷ADRİNA💕 مامان 🩷ADRİNA💕 ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته هفدهم بارداری
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی