۳ پاسخ

میگن یکی از علایم زایمانه

آره من سر دخترم حالت تهوع و استفراغ شدید داشتم.میتونی بری بیمارستان

انقباظ نداری شکمت سفت یا شل نمیشه درد نداری اگه تا یک ساعت دیگه بهتر نشدی برو بیمارستان چکت کنن

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی