کامانت منم زایمان کردم😁❤️

۸ پاسخ

دردت گرف یا کیسه آب پاره کردی؟؟؟

به سلامتی ،مبارکه
طبیعی بودی یا سزارین؟

راحت شدی بسلامتی ❤️

مبارکه
تجربتو بزار عزیزم💙💙

مبارکه انشاءالله قدمش پر از خیر و برکت باشه

هعی جان مبارك اتون باشع گل طبیعی یا سز؟!

به سلامتی چند هفته بودی طبیعی؟

بسلامتی خوش قدم باشه

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان 🩷آوان جون🐣 مامان 🩷آوان جون🐣 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان آراد
برکه👶🏻❤️ مامان آراد برکه👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان لیاناآرادهیراد مامان لیاناآرادهیراد ۴ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۸ ماهگی