سمت چپ شکمم و واژنم درد داره ؟؟؟؟

۱ پاسخ

طبیعیه منم همچنان یکم این درد رو دارم
البته شیاف استفاده میکنم

شما رفتین سونو؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رهام مامان رهام ۲ ماهگی