17هفته 3روز خوبه برم سنو انمالی

۹ پاسخ

سلام خانوما میگم توهفته 17بارداری برای غلط زدن حتمابایدبلندشی بشینی بعدبه پهلودیگت بخوابی !؟

اره برو منم ۱۷هفته ۳روز رفتم

اره منم ۱۷هفته و ۳روز رفتم

من ۱۷ هفته ۵ روز رفتم اوکی بود

18هفته و 3روز برو بهتره

۱۸ هفته بری بهتره و دقیق تر

تو ۱۸ هفته بری بهتره

همون ۱۸هفته بهتره

اره ولی ۱۸ هفته بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان کیان ونی نی مامان کیان ونی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری