سلام خانما تو 17هفته میشه سنو انمالی داد

۷ پاسخ

دکتر به من که گفت خیلی زوده بذار ۱۸ هفتت کامل شه

بله من رفتم دادم

18 تا 20 بهترین تایم 19 هفته

آره میشه رفت ولی ۱۸ بری خیلی بهتره

اره عزیزم

اره من واسه بچه اولم رفتم

عزیزم ۱۲ هفتگی باید میرفتی

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۸ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۸ ماهگی
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری