۲ پاسخ

بهش نشون دادم گفت عکس بفرس دیدش گفت انمالی بگیر نگفت چی توش گفتن خوبه یابده

به پزشکتون نشون بدین و با ایشون مشورت کنید.
و اینکه برای سونوی آنومالی هم فرصت زیادی ندارین چون باید بین ۱۸ تا ۲۲ هفته سونوگرافی آنومالی انجام بشه.

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان ونی نی مامان کیان ونی نی هفته بیست‌ونهم بارداری