بچه ها 17هفته 3روز برا انومالی خوبه؟

۹ پاسخ

من ۱۸ هفته و ۴ روز نوبت گرفتم

۱۸ هفته و چند روز بهتره

من امروز دقیقا ۱۷هفتم گفته امروز بیا

آره منم دکتر نوشته برام سه شنبه برم همین ۱۷ هفته و ۳ روز میشم

دکترم تاکید کرد ۱۷ هفته و سه روز برم بخاطر عدد ان تیم

۱۸ بری بهتره

خوبه ولی ۱۸ هفته بهتره

دکتر به من گفت بین ۱۷تا ۱۸هفته میتونی بری
ولی ۱۸هفته کامل بهتره

درست ۱۸برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۸ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🫀🫀🫀 مامان 🫀🫀🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری